Julia time!

Hej godingar!

Nu kom jag precis hem från jobbet. Idag var det lite kaos när man kom dit eftersom vi hade fått "julen" igår så det var julsaker överallt. Men vi fick allt iordning på de och snart ska det upp i butiken med. Åhh vad jag längtar exta mycket nu till julen. Det är så himla mysigt tycker jag.

Nu kommer snart min Julia älskling hit. Vi ska nog bara ha myskväll här hemma. Har ju inte träffat henne sen i helgen nu så de ska bli kul att se henne. Det är inte så lätt att få någon tid med henne nu när hon är en kontorskvinna ni vet. Haha.




Haha först var vi blonda sen blev vi brunetter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har hon köpt sin vita tröja? sjukt cool o snygg!

du är bara för bra oxå, verkar så go o glad! söt, snygg o så har du bra klädstil också! :)

skulle vara kul om du kunde köra typ "hiss eller diss" en gång i veckan på olika grejer såsom smink, kläder, inredning mm. så får man se vad du tycker o tänker om vissa grejer :D kram!

2010-10-21 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback