Jag och min kvinna

Idag var det en riktigt hårt pass jag och Alexandra gumman körde på sportlife. Trodde fasen jag skulle dö där ett tag. Haha men det är tur att man har någon som taggar än till att fortsätta. Men galet skönt efteråt.

Just nu har jag just lagat lite mat till mig och min Kvinna! Rosanna gumman kom vid 12 tiden ungefär då så giick vi och handlade lite mat som vi skulle laga till. Så nu har vi just fått i oss lite wok med ris. Mumms.
Så ska tillbringa min dag med henne nu vilket alltid är lika trevligt!



Kommentarer
Postat av: marie

vart jobbar din kille jesper nu när han inte är i afghanistan? puss på dig och din rolige blogg:) hopp hej

2010-10-19 @ 16:29:42
Postat av: johanna

Han jobbar i karlsborg sedan ett år tillbaka där som militär så han kommer mest hem på helgerna bara. Men förhoppningsvis ska han söka lite jobb här i jönköping så han kan komma hem istället :)

2010-10-19 @ 16:34:06
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback