Home sweet home!

Hej babes!

Nu är man hemma igen då. Jag har haft en galet rolig helg. Men efter utgång både tor, fre och lör så börjar det kännas. Men det har helt klart var värt det eftersom det har vart riktigt lyckat och kul alla gånger.
 
Igår efter jobbet så åkte ju jag och min Julia ner till gbg eftersom vi skulle hälsa på hennes syster. Så när vi kom dit så blev vi bjudna på riktigt god mat så det blev en mysig förfest med Julias syster och hennes kompisar med mat, prat, skratt och dricka innan det var dags att gå ut. Sen idag så blev det shopping! Hittade inte så överdrivet mycket men det är alltid kul att komma iväg och kolla vad som finns.
Så jag har haft riktigt bra dagar det senaste !




Bild: Jag och min höna! Tyvärr tog vi inga bilder från gbg så fick bli en bild från några helger sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback