Gymkort = nytt liv!

Idag var det ju jobb mellan 12.00-18.00 som gällde. Sen efter det så sprang jag ner på sportlife och hämtade ut mitt träningskort! Så nu ska mitt nya liv börja. Ska allt ta tag i träningen nu, och se till att bli lite fit. Så nu har jag ett årskort på sportlife med både gym och pass. Sen fick jag även ett tio kort på gratis solning eller vatten massage! Hur bra är inte det då! Så tack pappsi för gymkortet! Jag har den bästa pappan som finns ;)

Nu ikväll blir det bara lugn kväll för min del. Tänkte sätta på en film alldeles strax och krypa ner i soffan. För i morgon blir det upp tidigt igen eftersom det är jobb som väntar! Haha era stackare det är ingen rolig uppdatering jag kommer med denna veckan. Bara massa jobb. hhaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart håller Jesper hus? :)

2010-10-12 @ 21:57:34
Postat av: johanna

Haha jadu han är här hemma ;) Inte just nu för nu är han i bankeryd och fixar med bílen! Haha hur så ?!

2010-10-12 @ 22:19:14
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: --

Varför skriver du inget om Jesper?

2010-10-12 @ 22:30:45
Postat av: johanna

Haha skriver jag om honom så är inte de bra och skriver jag inte om honom så är inte det bra! Så just nu tänkte jag att jag inte ska skriva lika mycket om honom som jag gjorde innan men det mennas ju inte att han inte finns här.

2010-10-12 @ 22:35:44
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har du så rätt i :) men jag blir i alla fall glad när du skriver om han och er! :) och det är kul att läsa ! :)

2010-10-13 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback