Fullrulle som vanligt !

I lördags kväll hade vi lite förfest här hemma med massa trevligt folk. Sen efter det så begav sig jag och mina donnor ut på stan för att göra krogen osäker. Vi hade en galet rolig kväll vilket vi har haft de senaste gångerna med som vi vart ute. Så tack alla för en super lördag!

Igår var det fullrulle, upp och cykla iväg till jobbet och sedan hem sanbbt och börja med maten eftersom min kära mamma, syster och hennes Joel kom hit på kvällen. Så det blev en myskväll med min kära familj (utan pappa bara). Så det fanns tyvärr ingen tid över att blogga igår. Och nu ska jag iväg till jobbet alldelses strax och idag blir det jobb hela dagen. Men när jag kommit hem sen så ska jag slänga in lite bilder sen i lördags. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback