Dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

alltid lika fin hjärtat :)

2010-10-14 @ 12:57:45
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Linnea

Snygg outfit! Har följt din blogg ett tag nu, jobbar du på village? det verkar kul!



Är väldigt nyinflyttad till Jönköping, och är på jakt efter ett nytt jobb nu. Har varit runt i de flesta butiker, men det verkar svårt att få något. Hur fick du ditt jobb på Village? Vet du ifall ni behöver personal?



Kram Linnea

2010-10-14 @ 13:05:39
Postat av: johanna

Hej Linnea :) Ja det stämmer, fast jag jobbar bara extra på Village! Ja det är verkligen jätte svårt att hitta något jobb just nu. Men det är tyvärr bara att fortsätta att leta och tillslut så lyckas man ;) Jag fick detta jobbet tack vare att jag hade praktik där för snart 2 år sedan. Sen dess har jag vart där men nu har jag även fått ett till extra jobb så jag kan få ihop lite mer timmar :D Men vi har nog tyvärr redan fullt på jobbet just nu men om du är sugen så lämna in ditt cv. Men vet ju aldrig om det skulle behövas ;)

Lycka till med allt. Kram!

2010-10-14 @ 23:14:26
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: -

Du är så himla fin ! snygg som få ;)

2010-10-15 @ 11:20:08
Postat av: Linnea

Vågat att färga håret sådär mörkt, perfekt nu inför hösten och tjusigt blev det. Ser äldre ut :)

2010-10-16 @ 21:59:00
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback