Byta gym eller inte ?!

Idag när jag var och hälsade på pappa så var vi även och kollade på det nya Sportlife som har öppnat i Bankeryd. Dom har ju nämligen hyrt in sig i våran fastighet över pappa. Och det har ju blivit jätte bra så jag tror faktiskt det kommer sluta med att jag kommer börja där, för då får jag ju vara både i stan och sedan i bankeryd. Då kan jag ju åka ut och träna med min syster och hälsa på mamma och pappa lite oftare med! Haha sen blir det nog för min pappa sponsrar mig med ett årskort i såna fall med!





Kommentarer
Postat av: ida

ATLANTIS, ATLANTIS, ATLANTIS va de ju stumpan, har du glömt de ;)

puss sugar

2010-10-04 @ 21:58:26
Postat av: Johanna

Hahah ja men tyvärr blir det nog sportlife ;) haha får man ett kort av sin pappa i såna fall så får jag nog köra på det ;P Puss darling <3

2010-10-04 @ 22:07:14
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sportlife kör vi på :D

2010-10-04 @ 23:16:52
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback