Work!

Good morning babes!

Igår var det fullfart hela dagen så de fanns ingen tid över. Först var det ju jobb och den tiden bara sprang iväg, sen åkte vi och storhandlade vilket var väldigt behövligt. Efter vi hade fått in all mat så var det bara att gå bort till gullungarna ALexandra och Robin där vi hade de jätte trevligt. Vi åt mat, gotte, kollade på film, pratade och skrattade än massa. Alltid lika mysigt med´dom.

Nu sitter jag här med min frukost i högsta hugg och ska snart fixa till mig det sista innan det är dags att bege sig ner till jobbet. Så idag blir det att sälja inredning istället. Efter jobbet tror jag det får bli att gå till sportlife och träna lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback