Work!

Good morning!

Igår tillbringade jag min kväll med min underbara kvinna Rosanna. Hon möte upp mig efter mitt jobb så då  gick vi hem och bakade en super god hallon/blåbärs paj. Så vi kollade på paradise hotel och tryckte i oss paj och kexchoklad i mängder. Haha sen slutade vi även kvällen med att trycka i oss pizza med, såna tjockisar är vi. Haha!

Nu ska jag snart bege mig iväg till jobbet. Jag ska jobba uppe på a6 idag vilket ska bli kul eftersom jag inte jobbar där så mycket längre då jag är mest nere på stan. Men idag skulle Becca på jobbet nämligen iväg på Lagy gaga (Man är ju inte avundsjuk eller så) så då fick jag hoppa in. Så idag blir det jobb med gulliga Emmy så det kommer bli riktigt kul.



Kommentarer
Postat av: Adam Arvidsson

Hej Johanna!



Mitt namn är Adam Arvidsson och är en av grundarna av www.jclub.se. jClub är en ny hemsida som samlar all information om Jönköpings uteliv.



Vi letar nu efter sköna personligheter som vill blogga på vår hemsida. Vi har redan tre bloggare klara som kommer att presenteras i helgen. Nu till saken, jag skulle vilja höra ifall du är intresserad av att blogga på jClub.se?



Ifall du har några frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig till oss!



Med vänliga hälsningar

Adam Arvidsson

[email protected]

www.jclub.se

2010-11-19 @ 11:43:03
URL: http://www.jclub.se
Postat av: emmy

det va super kul att träffa dig idag, tyvärr så blev det ju lite mycket att göra och stressigt och lite prat. men vi får prata mer en annan dag hihi! hoppas det gick bra att jobba de sista timmarna! PUSS

2010-11-19 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback