Tråkigt väder!

Usch idag har det inte vart något roligt väder ute alltså. Jag har känt mig trött och hängig hela dagen tack vare detta. Och klockan är bara 20 i fem och det är redan mörkt ute. Så himla tråkigt. För att piggas upp lite så satte jag mig och kollade igenom lite bilder från mina resor som jag har gjort det senare.
 Haha och det gjorde ju att man bara längtade ännu mer till sommaren då man kan bli brun och fräsch igen. Men jag blev allt gladare av att kolla på dom och minnas tillbaka hur mycket jag bara älskar att vara ute och resa till soliga och fina platser.




Bilder från Kroatien i sommras!
Jag vill bli blond och brun med fräknar igen ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä hur kan du vilja bli blond igen, mycket fräschare och ser mognare ut nu också. :)

2010-11-02 @ 17:05:28
Postat av: ida

de kan bli så stumpan om ni hänger med till thailand!!! :)

2010-11-02 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback