Galet bra helg!

Hej babes!

Alltså just nu sitter jag här i soffan helt utslagen efter helgens festligheter. Jag och Alexandra gumman har ju som sagt spenderat våran helg på en partbåt som gick mellan stockholm-Riga. Det kan vart bland det roligaste jag vart med om, massa skratt, dans, härliga männsikor och massa party vad mer kan man säga.
Så idag känner man sig kanske inte som den piggaste och fräschaste människan men de är det helt klart värt det.
(Bilder kommer så fort jag fått dom av Alexandra.)


Nu åkte just min underbara Julia här ifårn. Hon var nämligen så gullig och kom och höll mig sällskap nu ikväll. Vi har lagat mat, skvallrat en massa och bara tagit de lugnt. Så söt är hon som kommer och tar hand om mig när man är sliten och inte orkar göra något. Det säger ju allt om denna kvinnan om hon till och med spenderar sin söndagskväll med en mindre pigg Johanna.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack så mycket sötan! Den kommer från h&m :) :)

2010-11-15 @ 11:38:50
URL: http://finalillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback