The last song

Hej babes!

Idag har jag vart på flygande fot hela dagen. Och halva dagen har jag spenderat med min Alexandra! Började med att jag hämtade upp henne så åkte vi till tyghuset i taberg men det fanns inte så mycket denna gången, så vi åkte vidare till Ikea där jag fick med mig ett sängöverkast med mig hem. Och så tog vi en liten fika där med, sen gick vi lite på a6 och så köpte jag min älskade fina klänning som jag alltid sprungit och dagit i men nu är den min och jag bara älskar den.

Efter vi hade vart på a6 så åkte vi ner och tag varsin macka inne på george och sen blev det även en spontan bio. Vi kollade på "The Last Song" och den var så himla bra. En riktigt bra tjeje film som jag varmt kan rekomendera er att se. Grymt bra. Så min dag har vart helt toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback