Sorry babes

Hej babes!

Idag känner jag mig lika tråkig som dom andra dagarna nu det senaste. Idag skulle jag har träffat mina två pinglor Julia & Alexandra men tyvärr blev det inte så. SÅ fort jag hade gjort mig i ordning och kände mig ganska bra så satte febern till igen så tyvärr blev det att bara ligga hemma idag igen.

Så nu sitter jag här nyvaken och känner mig sisådär, trodde de skulle bli bättre om jag vilade lite men så verkade de visst inte va. Har tyvärr inte så mycket mer att skriva så kanske återkommer senare godingar. Take care







Kommentarer
Postat av: driola

sv: jag använder mig lite utav picasa, men hade helst velat ha photoshop cs4 :)usch har du med blivit sjuk!? fy!

2010-05-05 @ 22:15:33
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback