Söndags kväll

Hej babes.

Igår var ju jag och älsklingen barnvakt hela kvällen för mina tre kusiner. Det var jätte mycket, vi hyrde film köpte pizza och godis. Så jesper busade med dom stora barnen medans jag höll på att göra lillen i ordning för sängen sen kollade vi alla på tv innan det var dags att lägga alla barnen. Vi kom inte hem förens ungefär vid 3 tiden så vi var inte i sängs förens vid halv fyra, fyra. Men allt gick jtte bra och det var så himla mysigt.

Så idag var det bara att pallra sig upp för att åka till jobbet. Idag var det inte alls mycket folk på a6 vilket var ganska segt. Tiden går ju inte så jätte fort där när man nästan går varandra på fosingarna när man jobbar. Så nu kom jag just hem till älsklingen och vi ska bara ha myskväll nu eftersom i mon är det dags för han att återvända till jobbet.  Så kanske återkommer snare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

2010-05-16 @ 19:05:39
Postat av: ida

vilka godingar :)

hoppas ni hade mysigt!

2010-05-16 @ 19:54:38
Postat av: johanna

Sv: Jag jobbar på village. Men tyvärr bara extra. Men det är ju bättre än inget :)



Ida: Ja dom är små godingar allt :) Det var himla myisgt verkligen.

2010-05-16 @ 22:41:16
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback