Söndag!

Godmorgon Babes!

Hoppas ni sovit gott godingar, själv har jag sovit som en stock. Så himla skönt och behövligt. Så nu känner jag mig pigg i alla fall. Idag blir det att umgås med min  goding Alexandra, vi pratade lite om att hitta på något kul idag som att kanske åka till Lager 157 eller något annat mysigt en sån här söndag.

Idag flyttar min Bästa Julia till London. Usch det är verkligen inte kul för jag kommer sakna henne så mycket. Men jag vet att detta är något hon verkligen vill och att hon kommer komma hem med. Men det är aldrig kul när någon man umgås med flyttar iväg så man helt plötsligt inte kan ses så ofta. Men det som är tur är ju att London inte ligger så jätte långt bort så hon kan komma hem och jag hälsa på.




Bild: Jag & Alexandra i thailand, Januari 2010







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback