Soffa & Soffbord

Hej babes!

Idag har jag inte alls mått bra så just nu ligger jag ner bäddad i Jesper säng och ska sätta på en film medans han är på sin fotbollsträning. Den ända nyttan vi har gjort idag var att åka in till stan och beställa våran sffa och soffbord. Så i slutet av denna veckan skulle det nog komma hem så vi kan hämta det. Inte för att vi har någon bråska eller så men känns ändå så sköntt att veta att man har dom. Jag tror det kommer bli kanon med våran soffa och bordet, jag bara längtar tills det är dags att sätta upp det i Augusti.

Nehe nu ska jag sätta på en film och kolla på ch så får vi se om jag orkar blogga mer idag, är inte helt säker ef´tersom jag känner mig såhär. Men det märker vi. Take care



Tyvärr blev det inga bra bilder eftersom jag bara hade med mig mobilen att ta men, men ni ser ju lite i alla fall. En mörk grå divansoffa med lösa kuddar och ett högblankt soffbord med silver ben! 




Kommentarer
Postat av: Elin

En sån soffa har jag :) Den är huur skön som helst och jag har fått mycket komplimanger för den. Så grattis till den bästa soffan ! haha

2010-05-03 @ 22:22:14
Postat av: Anonym

är det mio?

2010-07-16 @ 00:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback