Skor och tvålpump

I fredags när det var Jönköpings marknad så hann jag gå en sväng precis innan jag började jobbet. Så jag och min syster strosade runt och kollade lite, och så hittade jag ett par jätte fina sandaler. Hallå 50 kr för ett par jätte fina sandaler som kommer bli perfekta till sommaren när man har bruna och sommriga fötter . Så det var ju bara att klippa till, eller vad tycker ni ?!

Sen köpte jag även en tvålpump från jobbet som jag inte kunde låta bli att köpa. Den finns både i vit, svart, rosa och grön och kostar bara 89 kr. Så spring och köp, för dom går som smör. Och den kommer bli så fin i vårat badrum sen.



Skorna är så mycket snyggare i verkligheten och tänk ett par solbrända fötter till de vita flätade rämarna! Kommer bli riktigt bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer de fina skorna ifrån? :)

2010-06-01 @ 16:17:37
Postat av: Johanna

Skorna kommer ifrån indiska. Men vet inte om dom har några kvar eftersom dom sålde ut dom på marknaden. Och jag köpte dom sista nämligen ;) men kan ju hända att de finns ändå ;)

2010-06-01 @ 17:32:19
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback