Sex and the city

God morgon mina godingar!

Igår var det premiären på SATC filmen och självklart var man där ;) Alltså jag dör, tänk att få leva som dom gör, deras vardag, med deras kläder, skor, smycken, hår ja helt enkelt allt. Jag skulle göra vad som för att få leva som dom alltså. Att alltid får vara glamorös varje dag med snygga high heels och kläder skulle ju inte vara fel. Känns på något sätt som om livet skulle bli lite roligare när man kan känna sih fin. Men men det är ju bara att fortsätta drömma sig bort.

Men jag tycker ändå så att filmen var jätte bra men kanske tyckte ettan var lite bättre. Men som sagt det är ju Sex and the city vi pratar om så man kan ju inget annat än älska det eller vad säger ni. Jag hoppas banne med att det kommer en film till och en till och en till, haha ni fattar. Det får i alla fall aldrig ta slut.

Så älskling "me and you, just us two."
Enklaste och finaste meningen ever!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback