Promenad

Hej babes!

Passet igår på friksis var himla bra faktist. Det kommer jag nog gå fler gånger på. Alexandra och Louise hade ju vart på det innan så dom var ju duktiga och kunde det. Men jag och Emma var ju nyböjare men jag tycker vi var himla duktiga ändå, vi var som små vilsna fåglar som hoppade runt. Haha.

Nu kom jag just hem efter en härlig långpromenad. Även fast det är dåligt väder ute så är det ganska skönt väder att vara ute och gå i, inte för kallt och inte för varmt. Så det var skönt att få komma ut lite. Nu ska jag hoppa i duschen så man kan bli lite människa igen. Sen ska jag nog kolla om jag hittar något gott recept eftersom jag är sugen på att baka lite idag. Men jag återkommer senare pinglor!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vilsna fåglar var precis vad vi var ;) Men ganska grymma ändå:)

2010-05-19 @ 19:29:33
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback