Powerwalk

Nu kom vi just tillbaka efter en lång och härlig promenad. Och vädret är ju hur skönt som helt, riktigt varmt så fort solen är frame och det inte blåser så mycket. Idag blev det en riktig powerwalk så nu är jag helt slut i benen så det kommer ju bli perfekt med en timmes massag på de.
 Jag ringde igår och skulle boka eftersom mitt presentkort går ut om några dagar och så fick jag en tid redan idag vilket ska bli så skönt. Älskar att gå på massage, känner sig som en ny människa efter de. Och så har jag ett presentkort till som går ut nästa månad så ska passa på att ta den snart med.




Kommentarer
Postat av: sofia

dom va snygga, man kanske skulle köpa sådana :) Det är bara bra med mig också mycket i skolan nu bara :/

alla bikinisarna jag la upp kommer från gina och kostar 79 kr/del har ja för mig :) Så kolla ginas hemsida om den inte fin i jkpg :) Puss

2010-05-11 @ 14:42:21
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback