Natti Natt

Jajamän, chokladbollar blev det och det var så himla gott. Det är verkligen undersakattat på många sätt kan jag allt tycka. Så nu känns det som om jag ska spy så mätt är jag efter alla jag har tryckt i mig idag. Nu ikväll har det ju vart den gamla vanliga tv-kvällen. Först halv åtta hos mig sen klicka mellan top model och Håkans bar och sist men inte minst Svenska Hollywood fryar som är favoriten. Som sagt Maria Montazami, behöver jag änns säga mer. Hon är min favorit och idol just nu.

Så nu ligger jag här i sängen och ska kolla runt lite här på daton, tänkte kolla igenom alla mina bilder jag har här på daton med och det är inte en bild om man säger så. Sen ikväll kommer min älskling hem. Han skulle ju inte komma förens i mon men dom bestämde sig för att åka hem ikväll istället. Så det ska bli skönt att få somna i hans famn. Så ha en bra kväll godingar. Natti natt






Kommentarer
Postat av: Julia

Mmmmmm, gott!!! Kom till London och ge mej :) hihi. Fina örhängen förresten ;) Är allt bra? Har du skaffat skype än? PUSSS

2010-05-10 @ 22:42:13
Postat av: johanna

Haha ja eller så for du helt enkelt komma hem hjärtat och hämta ;) Haha jag hittade liknade såna du har jag blev super glad. Och så tänker jag på dig när jag ser dom eftersom du med har såna så nu glömer jag dig inte ;) hahhahaha. Nej men jeppe mannen kommer hem i natt så i mon ska han allt hjälpa mig att skaffa skype ;) Saknar dig! PUSS

2010-05-10 @ 22:53:55
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback