Nästa söndag!

Nästa söndag nu så flyttar min kär Julia till London över obestämmd tid. Jag kommer sakna henne så himla mycket och tycker det är tråkigt att hon ska flytta. Men självklart är jag glad för hennes skull och så ska jag allt komma och hälsa på henne sen. Men som sagt på söndag är det dags och det kommer bli så tomt här hemma. Hon är verkligen bäst
Nu har hon inte bara bestämmt att ändra sitt liv utan även hennes hår så härom dagen fick jag ett mms av henne. Hon har nämligen klippt page, och det är så galet snyggt på henne. Ni som känner henne vet ju att hon hade så himla långt fint hår men nu har hon klippt det och hon blev skit snygg i den nya frisyren!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sjukt snygg blev hon i håret :D

2010-05-03 @ 17:51:02
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Louise

riktigt riktigt fint!! :D

2010-05-03 @ 23:09:30
Postat av: driola

åååh vad fint det bleeev :D det måste du hälsa henne!!

2010-05-04 @ 13:59:36
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback