Måndag

Hej Babes!

Nu är jag tillbaka igen, kände för att ha ett litet uppehåll med bloggandet men nu längtade jag tillbaka. Helgen har vart kanon mer behöver jag nog inte säga.
Idag mår jag inte helt hundra, känner mig lite febrig och hängig och även ont i huvudet vilket jag har haft i några dagar nu. Så idag ska jag bara umgås med min älskling och hans lillebror som var ledig från skolan idag.

Igår köpte jag även våran tv-bänk och vårn fina spegel vi ska ha i hallen. Jaag är super nöjd med vårat köp så nu i veckan ska vi köpa soffan och soffbordet med. Haha kan inte fatta att det kan vara så kul att köpa inredningsaker men jag vill typ handla allt nu ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback