Måndag igen

Hej babes!

Igår var det en jätte mysig kväll hemma hos älsklingen. Han fick massa ina och bra saker nu till lägenheten vilket var jätte bra. Så han var nog nöjd igår med sin dag lilla plutten. Nu kom jag just hem efter att har vart och hjälp pappa på hans jobb hela förmiddagen. Så nu ska jag hoppa in i duchen och fixa till mig lite. Sen får jag se vad som dagen har att erbjuda, jag är ganska seg idag så ska nog inte göra allt för mycket i alla fall.
Jag har haft en perfekt helg!

Idag åkte Alexandra hönan iväg till USA för att åka och träffa sin Emmie. Jag är allt lite avis eftersom jag bara älskar USA och gärna skulle vilja åka dit igen. Men det kanske kommer i framtiden. Så hon kommer inte hem förens nästa vecka vilket är lite tråkigt eftersom jag har vant mig vid att lilla skruttan är hemma men tiden lär ju gå fort. Och sen när hon kommer hem har hon förmodligen med sin mina älsklingar som jag väntar på.



Bild från i Lördags


Kommentarer
Postat av: <3 du är bäst

Jag älskar dig!

2010-05-24 @ 23:59:20
URL: http://www.jag.älskar.dig.för.alltid.com
Postat av: Anonym

Så hiiimla fina klänningar hade ni! :)

2010-05-25 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback