Längtar

Jag vet jätte dålig uppdatering från min sida, men som sagt har ju inte mått så bra. Men nu idag känner jag mig mycket bättre. Så idag var det jobb och vi hade jätte mycket att göra så jag fick jobba över en timme vilket jag inte tackar nej till! Så nu ska jag plocka upp Rosanna så ska vi skynda oss hem till mig eftersom hon inte har sett den första filmen. Sen är det dags för den nya sex and the city filmen ! Jag längtar, längtar, längtar :) så nu måste jag skynda mig iväg. Men jag ska försöka bättra mig på att blogga men kan bli tufft denna veckan efter som jag har mycket nu tills söndag ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman, skorna är inte så ljus beiga. De finns inte ens i butiken : ( det är deppigt. Men jag har köpt skorna ändå, men ska dit igen och höra med dom eftersom vi upptäckte det när vi kom hem och jämnförde med Emmies sko. Vill du fortfarande ha dom ändå eller? : ) För det är exakt samma namn på skorna och sen vet man ju inte om det skickas samma som är i butiken eller om dom bara är slut i den andra färgen så det tillverkat andra. Så det är lite skumt . . . Puss hjärtat mitt.

2010-05-28 @ 03:28:35
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback