Inte långt kvar nu

God morgon babes!

Vaknade av att det smattrade på fönstret av allt regn. Ganska mysigt tycker jag allt att det är ändå. Igår blev det ganska dålig uppdatering tyvärr, hade inte så mycket ork för något just igår så tyvärr. Men idag ska jag försöka bättra mig.

Igår kväll satt jag i alla fall bänkad framför tv när det var bakoom kuliserna på den nya sex and the city filmen, och nu känner jag mig som ett litet barn dagarna innan julafton. Jag kan knappt vänta, jag vill verkligen se den nu! Jag tror det kommer vara så galet bra alltså. Jag bara älskar Sex and the city rent ut sagt, det bästa dom någonsin kommit på ! Men nu är det inte långt kvar!




Ungefär såhär satt jag igår och göra på premiären med ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback