In till stan

God morgon Babes!

Vaknade för en kvart sen och fick reda på att det var dags att skynda sig upp eftersom jag ska in och träffa Rosanna snyggingen i stan vid 12 tiden. Så det var bara att hoppa upp och in i duschen. Så idag ska umgås med henne, vi ska åka till a6 en sväg och sen får vi se vad vi ska hitta på efter det. Så det ska bli kul.

Och senare sen ikväll ska jag på ett dans latin pass med Alexandra, Louise och Emma. Så det ska bli jätte kul för jag har aldrig vart på det passet. Men det lär nog inte gå så bra för mig, men men det är bara att försöka hänga med i alla fall. Nehe nu hinner jag inte sitta här mer. Ha en bra dag godingar. Hörs senare sen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback