I´m Back!

Hej babes!

Nu är jag tillbaka och tänker vara mycket bättre på att blogga. Tyvärr mådde jag ju inte så bra förra veckan vilket gjorde att jag inte hade någon ork att sitta här och sen lika så hade jag ingen tid. Hade feber lite till och från varje dag men nu känns det bättre i alla fall. Sen var det ju jobb tor, fre, lör och sön, vilket tog upp lite av tiden med eftersom i lördags var det ju markanden och då jobbade jag hela dagen och sen på kvällen vid nio tiden åkte och kollade på fotboll.

 I lördags var det jobb och så fick jag även jobba över en timme vilket inte är fel men sen när jag kom hem hade febern satt igång igen så det vara bara att krypa ner i soffan och sen på kvällen ha mys med min man. Sen i söndags så jobbade jag ju hela dagen sen var det ju morsdag plus att min kära mamma fyllde år. Så vi hade en sån mysdag hemma hela familjen med god mat, tårta, jordgubbar och grädde och massa annat gott. Så men helg bara försvann.

Så nu har just min skatt åkt tillbaka till karlsborg så idag ska jag bara vara hemma och hoppas på att febern inte kommer tillbaka och så tänkte jag städa och fixa lite här hemma. Det kan som sagt behövas det med.
Haha oj vilket långt inlägg det blev nu, men nu vet ni lite vad som har hänt i alla fall godingar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback