Heldag med Hönan!

Hej babes!

Idag har jag spenderat hela dagen med Alexandra hjärtat. Började med att vi möttes upp på stan för att gå och kolla lite där och sen även köpa biljetter till Spring Insperation tills helgen. Sen gick vi upp och lunchade på Georges och tag varsin god kyckling sallad, så vi sätt där ett bra tag och pratade och skrattade.
 Sen blev det en snabbis uppe på a6 eftersom Alexandra skulle köpa lite saker. Sen åkte vi ner till stan igen eftersom vi skulle på Yoga på friskis. Haha Alexandra somnade under passet så tror inte att det var något pass för oss. Men nu har vi allt testat de i alla fall. Så jag har haft en jätte mysig dag med min höna, vi har alltid lika kul ihop.

Nu blir det tv kväll. Har just kollat klart på top model och så börjar alldeles strax Svenska Hollywood Fruar. Tyvärr är det de sista programet nu men jag hoppas absolut att dom kommer göra nya avsnitt sen och att Maria Montazami är med då annars kan det kvitta.




Kommentarer
Postat av: Terese

Vart kommer den söta blå skjortan ifrån, som du har på dig på bilden? :) jättefin!

2010-05-18 @ 10:49:23
Postat av: johanna

Den kommer ifrån H%M :)

2010-05-18 @ 22:31:58
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback