Fynd!

Hallå babes!

Ídag har jag spenderat min fredag med min älskling. Han kom efter lunch tiden och då tog vi det bra lugnt. Sen åkte vi in till a6 och gick lite på ikea och även fika där. Och så fyndade vi lite, vi hittade nämligen två "pallar" som vi ska ha i våran hall sen. Dom var i fyndhörnan och det var inga större fel dom, så vi klippte till. Dom kommer bli jätte bra.
 Sen kollade vi även lite inne på a6 och då hittade jag en bikini. Kunde inte låta bli, får man en bikini för 99 kr och den är fin så klipper man ju självklart till. Eller vad säger ni ?!

Nu ikväll blir det bara myspys, vi är hemma i habo nu och ska grilla llite med hans familj vilket ska bli gott. Så natten spenderar vi här och bara har det mysigt. Hoppas ni har en bra fredag godingar!


Kommentarer
Postat av: ella

I like!

2010-05-22 @ 17:47:11
Postat av: Louise

Åh vad fiin bikinin var! Får man fråga var du köpt den? :)

2010-05-23 @ 14:26:42
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback