Favoriterna

Hej babes!

Idag fick vi ju våran fina soffa och soffbord så nu känns det nästan som om man har allt, fast man inte har något nästan. Efter vi hade vart och hjälpt pappa och så åkte jag hem till min pärla Julia. Så jag har spenderat hela min dag med henne. Kom typ till henne strax efter ett tiden då lagade hon super god mat till mig och vi satt och tjötade.
 Sen har vi bara tagit de ugnt och pratat av oss lite, sen på eftermiddagen kom Jacob så jag spenderade en mysig kväll tillsammans med Julia och Jacob med masssa skratt och prat.
Sen var det dags att säga hejdå vilket aldrig är kul men på nåt sätt känns det inte riktigt verkligt att hon ska flytta vilket gör att jag knappt har fattat det än. Men hon kommer ju komma tillbaka i alla fall och jag kmmer åka och hälsa på min pärla! Så lätt kommer hon inte undan mig.Hahaha!

Så jag kom hem till mig ungefär vid nio tiden så då bara åt jag lite snabbt sen åkte jag iväg till min skatt där jag nu ska spendera natten. Kan ju som sagt inte riktigt sova utan honom. Så sov så gott godingar. Natti natt




Mina Favoriter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback