Ensam natt

Idag blev det ingen nytta gjord alls. Men nu på kvällen åkte jag och älsklingen hem till habo och åt god middag och umgås lite med hans underbara familj. Så jag och Anne kollade på Drömmen om Italien och plutten sprang och fixade sig eftersom dom ringde från scandic så han fick hoppa in och jobba i natt. Så nu ska jag snart hoppa ner i en tom säng vilket inte är så kul, särskillt nu när man vant sig vid att han är här.

Nu känner jag mig lite bättre, så jag hoppas absolut att det stämmer nu så jag är pigg i mon när det är dags för jobb. Men det blir att hoppa i säng ganska snart och ta en ipren så jag får sova ordentligt inatt. Ha en bra kväll godingar!




Bild: Jag och älsklingen och i thailand, Januari 2010




Kommentarer
Postat av: Anne

Fina Johanna som alltid är så glad och go. Roligt att du tycker om att vara hos oss.

2010-05-05 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback