Cupcakes Plåster

Godmorgon babes!


Började dagen med att hoppa in i duschen för att raka benen eftersom jag ska på massage senare i eftermiddag. Då kan man ju inte ha håriga ben säg. Men självklart råkade jag skära mig på rakhyvlen så nu springer jag runt här med små cupcakes plåster på mina ben. Haha jag köpte dom på jobbet och dom är så himla söta. Haha men ser lite roligt ut med små muffins på benen.

Nu ska jag och älsklingen snart bege oss ut på en härlig, lång promenad i det fina vädret. Ska bli så skönt att få lite sällskap när man är ute och går. Sen blir det att fixa lite innan jag ska iväg och njuta av en timmes härlig massage. Hörs senare godigar.



Kommentarer
Postat av: sofia

åå dom var ju söta :) När jag såg bilden först trodde jag du hade tatuerat dig;)

Vad kostar dom?:) Allt bra med dig annars? Kram

2010-05-11 @ 12:03:45
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha men guud vad söta :D

2010-05-11 @ 22:56:58
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback