Chokladbollar

Just nu blev jag så himla sugen på chokladbollar. Har inte ätit det på jag vet inte hur längesen det är nu så det tänkte jag sätta igen med att göra snart. Tänkte även visa er mina nya fina bling bling öronhängen jag köpte idag. Dom är så himla fina, enkla, glittriga och perfekta till ett svart enkelt linne. Julia gumman har nog liknande och jag vet att jag föll för dom direkt och nu hittade jag liknande så jag kunde inte motstå.




Dom är mycket snyggare i verkligheten än på bilden





Kommentarer
Postat av: Emma

Klänningen i nått inlägg före detta och öronhängerna var grymt snygga! Vart har du köpt dem? :)

2010-05-10 @ 19:55:01
Postat av: johanna

Dom är från BikBok båda två :)

2010-05-10 @ 21:47:12
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback