Black Rose

Hallå babes!

Nu kom jag just hem efter jobbet. Idag var det en ganska lugn dag men det fanns lite att pilla med hela tiden ändå så tiden gick väldigt fort. Var så himla skönt att få komma ut bland folk igen och prata av sig lite.
Så nu ikväll kommer älsklingen hit så vi får se vad som händer. Tror vi kanske ska ut på en lite promenad och laga något gott att äta, kanske grilla.

Nu ska jag även måla om mina små naglar. Det blir samma mörka färg som jag har men jag tycker det ser hemskt ut när det är bort skavt, så det blir att ta bort det gamla och på med nytt.
Älskar verkligen denna färgen, mörk röd/lila/brun metalic färg som skimrar i alla dess färger.. Black Rose heter den och är från Isadora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback