Barnvakt

Hej babes!

Det är helg vilket innebär jobb och dålig uppdatering ;) Nu kom jag just hem från jobbet och ska fixa till mig lite innan jag och älsklingen ska åka iväg för att vara barnvakt till mina tre små kusiner hela kvällen. Det ska bli jätte mysigt, så vi får allt testa våra kunskaper nu. Men tack och lov så är vi ju två.

Jag blev så himal ledsen igår när jag skulle klicka hem en bikini som jag har kollat på så länge nu. Men så självklart har man väntat för länge så överdelsen var slut. Men så idag när jag kollade lite på lunchen så hade dom fått in den igen och just i en liten stolek med så jag ringde hem till älsklingen direkt så han fick klicka hem den till mig. Så idag känner jag mig glad och nöjd igen. Den kommer bli så galet snygg när man har blivit brun sen i sommar tror jag allt.
Så nu har jag tre nya fina bikinisar till sommaren och kanske en fjärde jag planerar att köpa, men det återstår och se. Men ha en bra kväll godinar så skriver jag senare.




Bikinin blir nog mycket snyggare i verkligheten än på bilden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback