Tisdag!

Hej babes!

Jag har tvärr inte haft någon lust de senaste dagarna för att sitta här och blogga men nu känner jag för att ta igen de igen ;) Jag har haft ganska fullt upp de senaste så de bror även lite på de. Tänkte skriva av mig lite om vad jag har haft för mig de senaste.

FREDAG:  Kl. 10.30 började begravningen i Sofia Kyrkan. Det var självklart bland det jobbigaste jag vart med om men begravningen var så himla vacker. Det var över 150 pers i kyrkan som kom bara för min farfars skull. Vi hade en som sjöng live i kyrkan som är så himla duktig så man bara rös när han började sjunga. Jag har fått se en helt ny sida av min farfar som jag aldrig riktigt sett innan och jag är så glad över att kunna säga att det var min farfar! Han var så omtyckt av så många, vänner, familj, arbetskamrater och föreningar. Han kommer bli så oerhört saknad av många. 







Hjärtat med rosor var fån oss barnbarn och den var så himla vacker. 


 
LÖRDAG: Började jobbet vid 11.00-18.00 uppe på a6. Det var skönt att se tt människorna lever efter snöstormen ;) Så vi hade lite att göra jag och Becca vilket var skönt, så tiden gick väldigt fort. Sen var det bara att skynda sig hem för att göra sig i ordning för utgång. Så jag möte upp Julia i stan så vi satte oss på åtta glas och några glas vin och så. Men vi stannade där ganska länge, nästan lite för länge för ni vi skulle gå in på Huset så var det ju självklart fullt så vi inte kom in. Sen hände de massa annat under kvällen, så innan vi åkte hem möte vi upp Lucas, Koffe och Jesper på scandic vilket var trevligt. Så vi hade en himla bra kväll ändå.





SÖNDAG: Det blev en lugn dag eftersom både jag och älsklingen mådde sådär ;) Galet trött var jag allt, men så kom några släktingar hem till oss för att äta lite middag så det var mysigt. Sen på kvällen blev det att åka hem till älsklingen och sova däe och fixa lite smått och gott.

MÅNDAG:  Skulle vart ledig egentligen men så ringde Madde och frågade ifall jag ville jobba vilket man inte tackar nej till. Så det blev jobb mellan 13.00-20.00, så himla lugnt uppe på a6. Vet inte vart alla höll hus igår ;) Sen på kvällen var det mys med plutten innan det var dags att somna.

IDAG: Har jag fixat det mesta som behövt som jag hade på mitt schema. Så nu ska jag snart åka in en sväng till stan och fixa lite där annars blir det bara en lugn dag vilket är behövligt känner jag. Så jag skriver lite senare sen :) Ha en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback