Klar

Hej Raringar

Nu har jag äntligen städat klart. Alltså det har tagit nästan hela dagen. Jag har städat av både uppe och nere, mina två gaderober och en av mina byrålådor som som ut som ett bomnedslag. Så jag har haft lite att pyssla med. Det som tog mest tid var gaderoberna och min byrålåda, alla mina smycken var helt huller om buller och alla andra saker i lådan och mina kläder skulle ju som sagt rensas ut. Men nu är det klart och det blev mycket bättre nu.

Så nu är jag helt slut så jag ska slå mig ner framför tv med lite mat och bara ta de lite lugn. Febern känns nästan helt borta nu vilket är så himla skönt. Äntligen! Så i mon kan jag nog lämna huset och slippa vara här hemma som en liten fånge ;)





Before




After




Before



After



Before



After





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback