Time for work

God morgon babes!

Idag mår jag inte alls hundra vilket är segt. Fick ju feber igår efter jobbet så den sitter i idag med. Jag hatar verkligen feber. Men som sagt det är bara att knapra lite tabletter hela dagen så orkar man nog med allt. Nu ska jag snart åka iväg till jobbet mellan 12.00-17.00. Så då är det bara att se glad ut ;)


Igår var det ju bowling med Alexandra och Robin! Vi möter först på Georege för en mysig fika med massa prat, senare gich vi vidare till scandic där dom tog ett glas vin och öl. Jag körde ju tyvärr så jag fick sitta med min sprite ;) Sen var det bowlingen då, Jag och Robin var i samma lag och självklart var det vi som vann ;) Haha det var tack vare Robin om man säger så.  Men det var riktigt trevlig kväll. Nästa gång får det bli nattbowling istället så man kommer igång lite mer. Haha.
Då kanske det är Alexandra och Jespers tur att vinna;)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

det är bra kör gumman på volatren hela dagen. Men ta det lugnt med pillrena ; ) haha. tack för igår, det var super mysigt.

2010-03-07 @ 11:16:20
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Självklart, det får göras om snart ja ;D Haha, ja. Jobba på nu . . . Jadu, med mig är det väl mindre bra. Är så sjukt förkyld, jag hostar, har frossa och så rinner det i ögonen konstant. Haha! Hatar detta, men blir förhoppningsvis bättre snart. Får kurera mig idag ;D Ha en bra dag, jag hör av mig imorgon. <3

2010-03-07 @ 12:04:01
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: hannah

snygg väska! vart har du köpt den?

2010-03-07 @ 20:51:11
Postat av: johanna

Väskan köpte jag i thailand tyvärr.

2010-03-08 @ 10:58:47
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback