Time for Work

Hallå babes!

Idag fick det bli sovmorgon vilket var jätte skönt, men även fast jag fick sova ut så var jag helt död när jag vaknade ;) Men men nu är jag uppe och jag är ganska pigg efter att fått i mig lite frukost.
Idag är det jobb som står på schemat, ska bli skönt för nu har jag ju vart ledig sen i helgen så nu är det dags att komma igång igen.

Efter jobbet idag ska jag hem till Alexandra där vi ska fixa till oss och lite så, för ikväll ska vi iväg på Club Caj. Det ska bli jätte kul faktist, jag har inte vart på Club Caj på jätte länge nu och så är det ju LÖNING idag med vilket kan innebära mycket folk. Så det ser jag verkligen fram emot.
Nehe nu har jag inte tid att sitta här mer. Ha en bra dag godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback