Städning

Hej babes

Idag känner jag mig ännu lite bättre :) Så i mon borde jag känna mig som vanligt förhoppningsvis. Så idag är jag i alla fall på fötterna så jag tänkte jag skulle göra lite nytta här hemma vilket är väldigt behövligt. Har just städat av köket och lite så och ska snart bege mig till mitt rum och göra stor städning plus gaderoberna. Har ju två gaderober fulla med kläder man använder jag allt?! Nej inte alls i närheten av allt. Men har ni lika svårt som mig att slänga kläder, jag tänker alltid att det kan vara något jag kommer använda ;) Hah men som vanligt så gör jag aldrig de så nu ska jag allt vara hård mot mig själv och slänga de jag inte använder och aldrig kommer använda. Får se hur det går. Men ha en bra dag så hörs vi senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback