Sjuk!!

Hej babes!

Vaknade för en stund sen efter 4 timmars sömn. Denna natter har varit ett rent helvete om man säger så. Hela natten har jag frysit, svettats och rullat runt. Till slut när jag frös som mest så gick jag faktist och la mig i jämte mamma och det säger väl allt. Haha jag kan inte änns minnas när man låg i jämte mamma och pappa senast men i natt var jag inte kartig så de fick allt bli så.

Igår fick jag även gå hem från jobbet, min kropp var helt borta jag orkade typ ingen och febern fick mig att frysa som en hund. Så när jag kom hem gick jag direkt och la mig och låg ner hela dagen. Just nu mår jag lite sådär men det är nog för att tabletten har hjälpt lite men det känns som den är på väg att släppa. Nej usch vilket roligt inlägg de blev till er nu. Nu ska jag krypa ner med täcket framför tv och inte röra mig ur fläcken!




Tack älskling för allt. Du är bäst på alla sätt, även när man är helt sjuk och äcklig så finns du där.

Bild: Bowlingen i lördags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback