Remember me

Hej babes!

Kom just hem efter en mysig kväll med Alexandra hönan. Efter jobbet var jag ju hos mamma och träffade Eleonore min gamla barndoms kompis som jag inte träffat på så länge så det var jätte kul att se henne igen. Sen efter det möte jag upp Alexandra för att gå på bio. Och jag säger bara " Remember me" alltså jag tyckte den var riktigt bra och ju mer jag tänker på den och handlingen dessto bättre tycker jag verkligen den är. Men sorglig men min man från twilight var ju med så det var kanske därför filmen var så bra ;) Så jag tycket verkligen ni ska gå och se den.

Efter bion så gick vi och tog en fika på george som vanligt. Haha dålig fantasi vi har ;) Så där satt vi ett tag och bara pratade och skrattade som vanligt. Så min kväll och dag har vart kanon och hela denna veckan har bara sprungit iväg så i mon är det redan fredag och då kommer mitt hjärta hem igen.
Men sov så gott godingar så hörs vi i morgon




Bilder från Thailand 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback