Onsdag

Hej babes!

Kom hem från jobbet för en stund sen, det var en ganska lugn dag på jobbet. Nu är jag ganska seg så nu ska jag snart gå och ta mig något och äta och sedan krypa ner i sängen för i mon är det jobb igen ;) Känns skönt såna här veckor när man har jobb och känner att man kommer igång lite.
Tänkte även visa mina naglar som jag var och fixade idag på morgonen. Patricia är så duktig så henne kan jag verkligen rekomendera.





Att ett samtal kan göra ens dag alltså. Det gjorde nämligen min dag idag och det känns äntligen som om det är på väg åt rätt håll nu i livet! Äntligen säger jag bara. Men man ska inte roppa jippi än. Men som sagt det går åt rätt håll ;)





Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad du är söt =)

2010-03-17 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback