Ny kassa

Hej babes!


Nu har jag vart vaken en tag och sprungit runt här hemma och yrat lite. Nu ska jag fixa i ordning lite här hemma och mig själv innan jag ska åka in till stan för att kolla in vårt nya kassa system som dom har fått igång nu på jobbet. Jag ska ju ha öppningen i mon och Sara börjar kl.13.00 så jag är ju ensam så det kan ju vara bra om man lär sig lite idag så man inte står där som ett fån i mon inför kunderna.

Efter det blir det att möta upp Alexandra gumman på a6 för att kolla ifall det har kommit något spännande. Sen blir det nog en mysig fika som vanligt, men det finns ju inget bättre än att bara få sitta och tjöta på ;) Sen ska jag hem och skynda mig fixa till mig lite innan det blir hockey ikväll. Det blir nog en riktigt bra dag. see you later






Bild: Jag & Alexandra förra helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback