Myskväll!

Kom just hem efter en sväng på stan. Var och köpte mina skor som jag hade lagt undan på scorett, såg dom när Sofie var här förra gången för hon hade dom och blev helt kär så i lördags bestämmde jag mig för att köpa dom :) Haha bra smak eller vad säger du Alexandra ?! ;) Så nu har jag just lagat lite mat och väntar på att plutten min ska komma.

Hur skönt har inte vädret vart idag då?! Helt underbart har det vart, att solen strålar och den vackra snön ligger som ett säcke över vägarna. Jag tycker det är jätte vacker med snö då. Till och med mina solglasögon fick komma fram.








Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, gumman. Vi har allt väldigt bra smak :D

2010-03-02 @ 22:52:48
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback