Mys kväll!

Kom hem för en liten stund sen efter träningen och solningen. Haha passet var ganska svårt om man säger så, hon som hade det körde på som bara den och jag som nybörjare kunde ju inga dans steg vilket inte underlättade det hela. Så det var inte så kul fast det är ju säkert riktigt kul om man väl kan det.  Så efteråt belönade jag mig själv med att lägga mig i solariet och drömma mig bort till värmen ;)

Nu ska jag springa och ducha innan det är dags för mitt favorit program, Svenska Hollywood fruar! Man vet ju som sagt aldrig vad Maria Montazami kan komma med. Så det blir att ätta lite gott och kolla på det innan det är dags att krypa ner för i mon måste jag vara pigg. Så ha en bra kväll raringar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback