Maria montazami

Jag bara säger en sak! Jag bara älskar Maria montazami, jag tycker hon är så himla skön, kanske inte den smataste människan men hon bjuder på sig själv och värkar ta allt med ett leende. Hon är verkligen klockren! Hon är min absoluta favorit när det kommer till Hollywood fruarna! Vilken är din favorit ?!

Nu tänkte jag sätta på en film och krypa ner i sängen. Är inte så jätte trött än men det kommer nog halvägs in i filmen. Brukar nästan alltid vara så men det finns ju inget bättre än att somna till en film.
Sov gott godingar. Natti natt!




Bild: Google


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, det lär jag också göra nu ; ) filmtajm! Ringer imorgon <3

2010-03-22 @ 22:37:35
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback