Måndag

Hej babes!

Kom just hem efter att ha kört hem älsklingen eftersom han skulle fixa i orning lite innan han åker till Karlsborg igen. Och så fort jag kom hem fick jag ett mycket bra samtal, så jag kommer vara så nervös på torsdag. Men även i morgon och på onsdag kommer jag vara nervös som bara den. Men nu ska jag ge mig fan på att ge allt jag har ;)

Idag är jag ledig och har inte så jätte mycket planerat mer än att åka in och träna med Julia gumman vid 18.30, vi ska gå på ett arobics dans pass ikväll. Ska bli kul faktist och även skönt att få röra på fläsket lite. Haha.
Juste jag har ju även glömt att medela att vi har fått en tillökning i familjen. Min mamma var nämligen och köpte en lite chihuahua tik till våran lille Zacke man. För er som inte vet så är Zacke våran lilla Chihuahua/Papillon kille. Och nu har vi även en lite Nikita här hemma. Hon är så liten och söt men ganska rädd fortfarande men hon vänjer sig nog snart.




Inte dom bästa bilderna men dom får duga så länge



Kommentarer
Postat av: ida

lycka till på torsdag gums! puss

2010-03-29 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback