Lördag

Good morning babes!

Igår hade jag ingen lust eller ork eller tid till att blogga men nu tänkte jag ta ett snabbt inlägg innan jag ska till jobbet! I torsdags var det ju Club caj vilket var så himla kul, en riktigt bra kväll. Sen igår så mådde man ju som man förtjänade sen¨på kvällen åkte jag och Jesper till Tidaholm/Skövde för att äta på O´learys och bowling med Caroline, P-A Och två till av derass vänner. Så det var mycket trevligt men som sagt jag var ju helt död igår och lika så idag är man inte piggast precis.

Nu sitter jag här hos mamma och ska snart åka upp till a6 för att jobba. Var ju tvungen att hämta min bil innan så det är därför jag är uppe så tidigt ;) Efter jobbet ska jag träffa Julia gumman, ska bli mysigt att ha en , myskväll med henne eftersom det var ett tagsen vi sågs nu. Nehe dasg att skynda sig lite nu. Ha en bra dag snyggingar!


Bilder från Club Caj i torsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback